Pasek

6 lip 2015

Gorąco...

Cześć! Czy u Was też jest tak gorąco? Bo w Elmore jest bardzo gorąco! Nasz termometr wskazał 40C... Dlatego wszyscy siedzieliśmy w domu. Na stole leżały wiatraki, szklanki wody. Dobrze, że wszyscy (oprócz mnie) nie noszą butów! Było by jeszcze gorzej. Ciężko było też przekonać Gumballa żeby ściągnął swój ulubiony sweter, ale na szczęście mi się udało. :D
Podczas gdy pozostali Wattersonowie się pocili, ja siedziałem przy komputerze. Spędziłem cały dzień i wieczór na szukanie fajnych dodatków... Opłaciło się :)
Dlatego ten wpis chciałem napisać w niedzielę, ale Gumball cały czas ode mnie coś chciał... >:(
Więc ten wpis publikuję dzisiaj, więc jest nieco nieaktualny, bo dzisiaj jest już chłodniej.

I mam do Was kilka pytań. Odpowiedzcie w komentarzu lub przez email: (każdy czytam!)
1. Czy u Was było gorąco w weekend?
2. Jak radziliście sobie z ciepłem?
Najlepsze odpowiedzi opublikuję na blogu.

PAMIĘTAJCIE! Zawsze na koniec jakiegoś wpisu zrobię jakiś konkurs na najlepszy komentarz, rysunek itp. Warto wziąć udział! Możecie stać się sławni ;) Tylko proszę pamiętaj, żeby napisać swoje imię\ksywkę. Bo inaczej nie będę wiedzieć komu pogratulować wspaniałej pracy ;)

Gratulujemy w następujący sposób:
Najlepsza praca na temat ''ABC'':


















zrobił(a) Gumball Watterson
Gratulujemy!

Do zobaczenia! Nie spalcie się od tego słoneczka. :DDD

Brak komentarzy: